Atinge-ți obiectivul de Fitness eficient și în siguranță cu un personal trainer

Investește cu profit maxim și risc minim în obiectivele tale de Fitness

Planificare

Planificare

Vei primi un plan de antrenament personalizat care te va duce la obiectivul tău - program, exerciții, serii, repetări

Învățare

Învățare

Vei învăța cum să te antrenezi - încălzire, exerciții, stretching - și cum să faci exercițiile - formă, execuție, respirație.

Siguranță

Siguranță

Vei învăța cum să eviți riscurile în timpul antrenamentului și vei fi ghidat prin adaptarea progresivă a mușchilor și articulațiilor.

Eficiență

Eficiență

Îți vei maximiza investiția în fitness - timp, efort, bani - urmând pași siguri și eficienți spre obiectivul tău.

Beneficiile unui Personal Trainer

Sunt numeroase beneficii lucrând cu un Antrenor Personal. Persoane de orice vârstă și cu orice nivel de experiență pot obține rezultate mai bune și pot trăi un stil de viață mai sănătos. Un Antrenor Personal îți va concepe un plan de antrenament unic, adaptat condiției tale fizice, nevoilor și obiectivelor tale. Unele avantaje ți le poate oferi doar un Antrenor Personal

Alegi Obiective Realiste

Eșecul de a-ți atinge obiectivul din fitness te-ar putea face să renunți la obiectivele de sănătate și bunăstare. Stabilindu-ți un scop nerealist riști dezamăgirea. Un Antrenor Personal te poate ajuta să îți propui obiective de fitness realiste și sănătoase, și te poate ajuta să le atingi.

Mai bine și mai rapid

Un Antrenor Personal te poate asigura că îți petreci timpul făcând exercițiile potrivite, cu echipamentul corespunzător, și cu o durată optimă. Un Antrenor Personal poate maximiza beneficiile timpului petrecut în sala de sport și poate scurta timpul în care ajungi la rezultate.

Eviți accidentările

Folosirea unui echipament din sala de gimnastică pe care nu îl cunoști sau ridicând greutăți fără o formă adecvată este o rețetă pentru leziuni grave sau de durată. Un Antrenor Personal te învață forma corectă și te corectează pe parcursul exercițiilor, reducând astfel riscul de răniri.

Grăsime sau mușchi

Când începi călătoria de fitness vrei să scapi de grăsime, să construiești mușchi, sau ambele. Cu toate acestea, s-ar putea să nu știi cum să faci asta, petrecând prea mult timp pe cardio și insuficient timp pe mărirea forței sau invers. Un Antrenor Personal te poate ajuta să obții un echilibru adecvat pentru arderea grăsimilor în timp ce dezvolți masa musculară.

Depășești plafonarea

Chiar și cei mai experimentați amatori de sală riscă plafonarea. Odată ce ai încetat să obții rezultate, motivația de a continua să mergi la sala de sport va scădea și s-ar putea să nu mai mergi deloc. Un Antrenor Personal poate identifica noi tehnici prin care să depășești plafonarea, menținându-te motivat.

Vezi Mai Multe Beneficii
ale unui Personal Trainer

* Te menține Responsabil
* Te provoacă spre Mai Mult
* Deprinzi Obiceiul Mișcării pe viață
* Un Terapeut neoficial
* etc

De ce ai nevoie de Fitness

Top 10 Beneficii ale Exercițiului Fizic

Exercițiile oferă beneficii incredibile care pot îmbunătăți aproape fiecare aspect al sănătății, atât în interior cât și în exterior. Exercițiile fizice cresc producția de hormoni care te fac să te simți mai fericit(ă) și te ajută să dormi mai bine. De asemenea, îmbunătățește aspectul pielii, ajută la controlul greutății, reduce riscul bolilor cronice și îmbunătățește viața sexuală.

1. Te fac să te simți mai fericit(ă)
Exercițul fizic constant îmbunătățește starea de spirit și reduce sentimentele de depresie, anxietate și stres.

2. Ajută la pierderea în greutate
Exercițiul este esențial în sprijinirea unui metabolism rapid și arderea mai multor calorii. De asemenea, ajută la menținerea masei musculare și pierderea în greutate.

3. Este bun pentru mușchi și oase
Exercițiul joacă un rol vital în construirea și menținerea mușchilor și oaselor puternice. De asemenea, previne osteoporoza.

4. Crește nivelul de energie
Exercițiul poate fi un real stimulent energetic pentru persoanele sănătoase, precum și pentru cele care suferă de oboseală persistentă sau diverse afecțiuni medicale.

5. Reduce (...)

Metodica Antrenamentului

Obiectivul meu este să te ajut să-ți atingi obiectivele specifice de Fitness în mod efectiv, eficient și fără riscuri.

1 - Evaluare

Începem cu o evaluare a condiției tale fizice, capacitatea aerobică, mobilitate și flexibilitate, deficiențe ale posturii, date inițiale - greutate, măsurători, obiectivul tău

2 - Planificare

Apoi, stabilim un plan detaliat pentru a-ți atinge obiectivul - durata totală a proiectului de antrenament, etape, număr de ședințe pe săptămână, exerciții, ajustări în stilul de viață

3 - Învățare

Aici învățăm etapele antrenamentului de fitness - încălzire, exerciții, revenire, stretching - respirație, forma și tehnica execuției corecte a exercițiilor de bază și stretching

4 - Echilibrare

Testăm și corectăm asimetria și dezechilibrul forței musculare (stânga-dreapta, față-spate, superior-inferior) și dezvoltăm flexibilitatea, coordonarea și capacitatea aerobică

5 - Adaptare

Adaptăm și întărim în continuare articulațiile, ligamentele, tendoanele și mușchii prin antrenamentul cu greutăți pentru o mai mare forță, control, echilibru și coordonare

6 - Direcționare

Adaptăm antrenamentul la obiectivul tău - reglarea greutății, remodelare, dezvoltare musculară etc - prin exerciții de forță, cardio și antrenamente funcționale